“Ik geloof in de klantbeleving als
aanjager van groei voor merken,
bedrijven en organisaties.”
Klantbelevingsexpert,
strateeg en
‘ideeënmachine’
Al op zeer jonge leeftijd zat de commercie in Jelle zijn bloed. Zo had hij als kleine jongen van 8 jaar al een eigen Lego, Playmobil en surfplanken handel. En met de grote TT motorraces verdiende hij zijn geld met motorstalling en houten plankjes voor onder de motor standaard. Het vroegtijdig herkennen van klantbehoeftes en daar passend en of onderscheidend op in te spelen, is nooit verdwenen.
Vanuit deze basis, latere werkzaamheden en ervaring vormde zich zijn visie. Hij gelooft dat klanten steeds vaker de voorkeur geven aan merken, bedrijven en organisaties, die vanuit hun missie, visie en waarden, uitzonderlijke en betekenisvolle klantervaringen weten te creëren. Een optimale klantbeleving is hierbij de aanjager van nieuwe business-kansen, duurzamere relaties en groei. Daarom zal het geluk van medewerkers en klanten steeds vaker leidend zijn in de wijze van aanpak.
Met zijn frisse vernieuwende blik, helpt hij organisaties te groeien door bruggen te bouwen tussen klantbehoeftes en het merk, het bedrijf of organisatie. Dit doet hij bij vraagstukken op het snijvlak van marketing, merkbeleving en klantbeleving. Daarbij adviseert, creëert, coacht en faciliteert hij als klantbelevingsexpert, strategisch adviseur (marketeer) en conceptontwikkelaar (innovator). Zijn aanpak kenmerkt zich als interactief, visueel en hands-on. En aangezien innovatie het resultaat is van creativiteit en diversiteit, werkt hij graag op basis van co-creatie samen.
Door het waarom en voor wie te onderzoeken, vorm te geven of aan te scherpen, ontstaat draagvlak, vernieuwing, versnelling en groeikracht. Met als resultaat het tot bloei komen van het merk, bedrijf of organisatie en klanten die zich daartoe aangetrokken voelen.
Ofwel………….MarketSpring!
Met zijn frisse vernieuwende blik, helpt hij organisaties te groeien door bruggen te bouwen tussen klantbehoeftes en het merk, het bedrijf of organisatie. Dit doet hij bij vraagstukken op het snijvlak van marketing, merkbeleving en klantbeleving. Daarbij adviseert, creëert, coacht en faciliteert hij als klantbelevingsexpert, strategisch adviseur (marketeer) en conceptontwikkelaar (innovator). Zijn aanpak kenmerkt zich als interactief, visueel en hands-on. En aangezien innovatie het resultaat is van creativiteit en diversiteit, werkt hij graag op basis van co-creatie samen.
Door het waarom en voor wie te onderzoeken, vorm te geven of aan te scherpen, ontstaat draagvlak, vernieuwing, versnelling en groeikracht. Met als resultaat het tot bloei komen van het merk, bedrijf of organisatie en klanten die zich daartoe aangetrokken voelen.
Ofwel………….MarketSpring!
Harry Starren
voormalig CEO de Baak.
Arko van Brakel
Voormalig Chief Inspiration Officer bij de Baak.
Ondernemer, Training & Coaching Specialist
Menno Lanting
Consultant. Strategic Innovator. Digital leadership.
Author of ‘Managementbook of the year’