Wat doet Jelle allemaal?
Jelle als interim, strateeg of spreker!
Jelle als interim
Als interim strateeg ondersteunt Jelle teams, bedrijven en organisaties bij het realiseren van een optimale klantbeleving, een aansprekend merk en tot de verbeelding sprekende nieuwe proposities en concepten.
Dat kan in de rol van leidinggevende, teamlid of projectmanager voor o.a.:
- Het vormgeven van een succesvol marketingplan en -acties.
- Het aanscherpen van de klantreis en klantbeleving.
- Het versterken van de merkbeleving en merkidentiteit.
- Propositie en/ of concept-ontwikkeling.
Jelle als strateeg
Je strategie bepalen? Heb je in deze ‘snelle’ tijd behoefte aan een frisse vernieuwende blik en inspiratie op het snijvalk van snijvlak van marketing, merkbeleving en klantbeleving? Zoek je en een objectieve sparringpartner? Of is het tijd voor een strategiesessie?
Jelle spart, brainstormt, adviseert en ondersteunt als bruggenbouwer en toekomstverkenner. Daarbij zoekt hij als generalist, creatief naar verbanden, kansen en praktisch uitvoerbare oplossingen voor je organisatievraagstukken en strategie.
Hij faciliteert hands-on, strategie-, merk- en klantinnovatie sessies of workshops. Tijdens deze sessies of workshops ga je anders kijken, ontstaan er nieuwe verbindingen, groeit de betrokkenheid en geef je vorm aan vernieuwing. Zo ontstaat er een goed fundament om strategische keuzes te maken, acties te benoemen voor tot de verbeelding sprekende nieuwe proposities en concepten. Een mooie ‘roadmap’ voor een sterker merk, betere klantbeleving meer klantgeluk en realisatie van je groei ambitie.
Enkele voorbeelden van sessies of workshops zijn: Business Model Strategie met het Business Model Canvas, een Klantinnovatie Workshop en Expeditie Klantgeluk.
Jelle als spreker
Je ziet dat klantgerichtheid en het realiseren van een optimale klantbeleving steeds belangrijker wordt voor jouw merk, bedrijf of organisatie. Maar hoe nu starten en de concurrentie voor blijven?
Jelle neemt je als klantbelevingsexpert in een interactieve en prikkelende lezing mee in de ‘do’s and don’ts’ voor een geweldige klantbeleving en klantgeluk. Zo krijgt je zicht op de realisatie en rendement van een optimale klantbeleving.
Je kruipt zowel in de huid van de klant als die van de organisatie. Tal van aansprekende voorbeelden en anekdotes van organisaties die zich onderscheiden in uitzonderlijke klantgerichtheid en klantgeluk creatie zullen de revue passeren.
Je kan daarna geïnspireerd, met nieuwe inzichten en concrete oplossingen weer aan de slag om kansen te benutten.
Graag geeft hij rond deze topics vorm aan een maatwerk verhaal op basis van het doel en de doelgroep. Een uitgebreide (telefonische) intake, het samen verkennen van de context en uitdagingen is het beginpunt van een verhaal dat spot-on zal zijn.