“Ik geloof in de klantbeleving als
aanjager van groei voor merken,
bedrijven en organisaties.”

 

Klantbelevingsexpert,
strateeg en
‘ideeënmachine’

Al op zeer jonge leeftijd zat de commercie in Jelle zijn bloed. Zo had hij als kleine jongen van 8 jaar al een eigen Lego, Playmobil en surfplanken handel. En met de grote TT motorraces verdiende hij zijn geld met motorstalling en houten plankjes voor onder de motor standaard. Het vroegtijdig herkennen van klantbehoeftes en daar passend en of onderscheidend op in te spelen, is nooit verdwenen.

Vanuit deze basis, latere werkzaamheden en ervaring vormde zich zijn visie. Hij gelooft dat klanten steeds vaker de voorkeur geven aan merken, bedrijven en organisaties, die vanuit hun missie, visie en waarden, uitzonderlijke en betekenisvolle klantervaringen weten te creëren. Een optimale klantbeleving is hierbij de aanjager van nieuwe business-kansen, duurzamere relaties en groei. Daarom zal het geluk van medewerkers en klanten steeds vaker leidend zijn in de wijze van aanpak.

Met zijn frisse vernieuwende blik, helpt hij organisaties te groeien door bruggen te bouwen tussen klantbehoeftes en het merk, het bedrijf of organisatie. Dit doet hij bij vraagstukken op het snijvlak van marketing, merkbeleving en klantbeleving. Daarbij adviseert, creëert, coacht en faciliteert hij als klantbelevingsexpert, strategisch adviseur (marketeer) en conceptontwikkelaar (innovator). Zijn aanpak kenmerkt zich als interactief, visueel en hands-on. En aangezien innovatie het resultaat is van creativiteit en diversiteit, werkt hij graag op basis van co-creatie samen.

Door het waarom en voor wie te onderzoeken, vorm te geven of aan te scherpen, ontstaat draagvlak, vernieuwing, versnelling en groeikracht. Met als resultaat het tot bloei komen van het merk, bedrijf of organisatie en klanten die zich daartoe aangetrokken voelen.

Ofwel………….MarketSpring!

Met zijn frisse vernieuwende blik, helpt hij organisaties te groeien door bruggen te bouwen tussen klantbehoeftes en het merk, het bedrijf of organisatie. Dit doet hij bij vraagstukken op het snijvlak van marketing, merkbeleving en klantbeleving. Daarbij adviseert, creëert, coacht en faciliteert hij als klantbelevingsexpert, strategisch adviseur (marketeer) en conceptontwikkelaar (innovator). Zijn aanpak kenmerkt zich als interactief, visueel en hands-on. En aangezien innovatie het resultaat is van creativiteit en diversiteit, werkt hij graag op basis van co-creatie samen.

Door het waarom en voor wie te onderzoeken, vorm te geven of aan te scherpen, ontstaat draagvlak, vernieuwing, versnelling en groeikracht. Met als resultaat het tot bloei komen van het merk, bedrijf of organisatie en klanten die zich daartoe aangetrokken voelen.

Ofwel………….MarketSpring!

“Jelle is een early adaptor die in de vernieuwing en in het ongewone het perspectief op verbetering vermoedt. Hij duwt op de deur van doorbraak”

Harry Starren
voormalig CEO de Baak.

“De veelheid aan marketing- en innovatieprojecten waarvoor Jelle, steeds vanuit het klantperspectief invulling gaf, laat zien dat hij een veelzijdig mens is. Een duizendpoot die verantwoordelijkheid weet te dragen en over een servicegerichte instelling beschikt. Professioneel met een inhoudelijke gedrevenheid, scherp analytisch denkvermogen, doorzettingsvermogen en impact.”

Arko van Brakel
Voormalig Chief Inspiration Officer bij de Baak.
Ondernemer, Training & Coaching Specialist

“Jelle is een marketeer met een goed gevoel voor nieuwe ontwikkelingen. Zowel strategisch als praktisch kan hij uitstekend uit de voeten. Daarbij ook nog een bijzonder plezierige professional om mee samen te werken.”

Menno Lanting
Consultant. Strategic Innovator. Digital leadership.
Author of ‘Managementbook of the year’

“Tell me and I forget, teach me and I may remember, involve me and I learn.”
~Benjamin Franklin

Binnenkort even afspreken en kennismaken?