Samen met Robèrt Guérain, heb ik een ware expeditie ontwikkeld. Nee, geen spannende vakantie, maar een nieuw uniek project, Expeditie Klantgeluk genaamd.

Met Expeditie Klantgeluk (#EKG) investeer je als organisatie in betrokken medewerkers en gelukkige klanten. Met hen als ambassadeur, leg je de basis voor vruchtbare klantrelaties, behoud of groei van marktaandeel en omzet, plus gezonde resultaten.

Zo hebben we inmiddels een eigen canvas ontwikkeld, het #EKG Kompas en diverse workshops voor bedrijven. Dit en nog veel meer is te vinden op de website ExpeditieKlantgeluk.nl.

Daarbij lijkt het ons leuk, om jullie tevens mee te nemen in wat nou eigenlijk geluk is. Als er één woord is dat we vaak gebruiken, dan is het wel ‘geluk’. En toch weten we weinig over wat gelukkig maakt. Om de expeditie te starten en een basis te leggen voor het concept #EKG hebben wij dan ook vele bronnen geraadpleegd.

Graag delen wij met jullie een aantal van onze inspiratiebronnen. Leuk om te lezen en de inzichten te gebruiken richting je klanten, in je organisatie of persoonlijk. Lees de blogposts hier.